من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد


<p> اما پلیس با بررسی فیلمهای مصاحبه سوزان متوجه میشود رابطهای میان او و جیمی وجود داشته است. در His House نه خبری از خون و خونریزی است نه از صحنههای دهشتناک رایج فیلمهای ترسناک بلکه ترس آن از نوع زیرپوستی بوده و کاری میکند که گاهی تماشای یک سری تصاویر بسیار عادی مانند غذا خوردن اهالی خانواده، در دلتان آشوب ایجاد کند. موریکونه در موسیقی این فیلم توانسته فرم موسیقیاش را چنان به فیلم سنجاق کند که جدایی بخشیدن میان فیلم و موسیقی را سخت میتوان تجسم کرد. رابرت، دیمین را به کلیسا میبرد تا به وظیفه اش عمل کند، اما موقع کشتن او، با خواهشهای پسرش مواجه میشود تا از کشتنش صرف نظر کند. در نظر بسیاری مأموریت یکی از تأثیرگذارترین آثار موریکونه است. بسیاری که علاقهمند موسیقی فیلم نبودهاند از آن استقبال کردهاند. از طرفی فیلمبرداری این فیلم ترسناک خارجی به قدری واقعی است که بسیاری آن را با یک فیلم واقعی پیدا شده اشتباه میگیرند. روزی روزگاری در آمریکا به دلیل طولانی بودن زمان فیلم برای نمایش در آمریکا دچار تدوین مجددی شد که اثرگذاری فیلم را کاهش داد و سبب شد فیلم از جوایز اسکار بینصیب بماند. </p>
<p> امروز این باور در برخی وجود دارد که روزی روزگاری در آمریکا چکیده زبردستی و هنرمندی انیو موریکونه است. او در مصاحبهای با آدام سوئیتینگ در سال ۲۰۰۱ میگوید: «دی پالما بود که از من خواست قطعهای پیروزمندانه برای پلیس قصهاش بسازم»؛ موریکونه در ابتدا تمایلی به این کار نداشت. فیلمی با بازی رابرت دنیرو و جرمی آیرونز در نقش دو مبلغ مسیحیت در آمریکای جنوبی. این فیلم بر اساس رمان کوتاه مورد غیرعادی دکتر جکیل و آقای هاید نوشته رابرت لوییس استیونسون ساخته شده است. پس از اکران فیلم، آکادمی در شصتمین دوره جوایز اسکار موریکونه را نامزد دریافت اسکار بهترین موسیقی فیلم اعلام کرد. موسیقیای که او برای فیلم نوشت بر پایه سه تم اصلی گسترش پیدا کرد. او وظیفه نوشتن موسیقی فیلم را با فرزندش آندرهآ موریکونه به اشتراک گذاشت. با همه این ها داستان خانواده هرمان به قدری شهرت پیدا کرد که بهانه ای جهت خلق یک اثر دلهره آور برای توب هوپر فراهم کرد.</p>
<p> او بعد از مدتی متوجه می شود که همسایه ها سعی دارند بچه او را بربایند اما واقعیت پیچیده تر از اینهاست. در پایان این کتاب ها شما انسان را هدفمند، قدرتمند و اراده ی او را در شکل دادن به زندگی اش مؤثر می یابید و اگر مبارزه ای هست، میان نیکی و بدی است. این تم ملودی آزاد و سیالی است اما بدون شکل و فرم نیست. سازندگان فیلم اما مصر بودند تا موریکونه برای آن موسیقی بنویسد و او نیز پذیرفت. موریکونه در ۱۹۸۶ از سوی رولند جافه به همکاری برای فیلم مأموریت دعوت شد. فقط یک حمله تصادفی، تکان دهنده و سازماندهی شده از سوی گونهای که عموماً به دلیل توجه به کار خود شناخته میشود. هیاهویی از سازهای بادی برنجی، زهیها میرقصند، و آکسانهای بادیهای چوبی که چه موزون هستند. ملودی با تمپوی آرام و با حضور سازهای زهی حسی نوستالژیک یافته و به نوعی از مد افتادهاست. موریکونه اکنون با نامزدیش در اسکار سال گذشته به رشد و محبوبیت مکفی در میان استودیوهای فیلمسازی آمریکا دست یافته بود و دهه ۱۹۸۰ سالهایی بود از حضور پر رنگ و موفقیتآمیز او در عرصه هنر موسیقی فیلم و تسخیرناپذیران یکی از برجستهترین آثارش از این سالهاست. </p>
<p> برای لحظات خندهدار فیلم هم از حضور چستر کانکلین بهره گرفتند و در نهایت فیلم را در ۲۶ آوریل ۱۹۲۵ در سان فرانسیسکو، برای عدهای محدود از تماشاگران اکران نمودند. مختارنامه یکی از بهترین سریالهای ایرانی ، هم جزو آن دسته از سریال های ایران است که به دفعات به شکل مینی سریال، فیلم سینمایی و مجموعه کامل از شبکههای مختلف سیما تکرار شده است. نویسندهای که در حال حاضر کتابهای خود را با نام آن پری به چاپ میرساند. گفتنیست اثر حاضر یکی از عناوین خواندنی مجموعه «سینما داستان» است. این یکی از سه کار مشترک میان موریکونه و دی پالما تا امروز است. در ۱۹۸۷، برایان دی پالما ساخت موسیقی تسخیرناپذیران را به موریکونه واگذار کرد. موریکونه به سبب محبوبیتش در سینمای اروپا نخستین انتخاب تورناتوره برای ساخت موسیقی این فیلم بود. موریکونه برای روزی روزگاری در آمریکا نامزد جایزه گلدن گلوب و برنده جایزه بفتا در بخش بهترین موسیقی فیلم سال شد اما موسیقی او جهت ارزشیابی به آکادمی ارائه نشد و اسکار آن سال به موریس ژار برای گذری به هند تعلق گرفت. روزی روزگاری آمریکا، در کلیت فیلمی تأثیرگذار است اما موسیقی موریکونه به لحاظ زیباییشناسی یک اثر رومانتیک مستقل است که بدون فیلم به یادگار میماند.</p>
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.