<p> مؤلفههای کلیدی تبلیغات شخصیسازیشده چیست؟ بازاریابی ازطریق تلفن همراه: بازاریابی ازطریق تلفن همراه ازایننظر اهمیت دارد که میتواند بهعنوان ابزار شخصیسازیشده و استاندارد در حوزۀ بازاریابی دیجیتال مورد تمرکز کسبوکارها قرار گیرد. اینکه کودکی برای رفتن به کلاس زبان انگیزه داشته باشد مسالهای بیمعنی است، زیرا انگیزه زمانی معنا دارد که هدفی در کار باشد. این پرداخت شهریه گرچه متوقف بر امتحانى است که گیرنده شهریّه باید از آن بگذرد ولى این اشکال را دارد که مرتبه بالاى علمى گیرندگان و همچنین نیاز و مصرف آنان هیچ گونه نقشى در پرداخت آن ندارد. مدل مفهومی پژوهش حاضر در شکل 2 نشان داده شده است. علت انتخاب این بازۀ زمانی ازسویی بهدلیل بهرهگیری از نتایج جدید است و ازسویدیگر بهدلیل نوبودن موضوع پژوهش است که در سالهای اخیر توسعه یافته است. پژوهش حاضر ازحیث هدفْ ازجمله پژوهشهای کاربردی، برحسب روش انجام پژوهش، در طبقهبندی پژوهشهای توصیفی و بهلحاظ نحوۀ گردآوری دادهها جزء پژوهشهای پیمایشیـتحلیلی است. ، آزمون و تحلیل میشود یا بهعبارتیدیگر، در این پژوهش کلیت مدل مفهومی ارائهشده با استفاده از تکنیک و نرمافزار مناسب ذکرشده برازش خواهد شد. توانایی انتقال مطلب با وزن 119/0 در اولویت بعدی قرار دارد. مدیر بازاریابی دیجیتال به شایستگیهای تحلیلی بسیاری نیاز دارد تا بتواند در این حوزه حضوری موفقتر داشته باشددستۀ سوم از شایستگیهای مدل شایستگی مدیران بازاریابی دیجیتال، شایستگی تحلیلی است. است؛ اما پژوهشهای حوزۀ بازاریابی بهصورتِ اعم و بازاریابی دیجیتال بهصورتِ اخص بهلحاظِ گستره و عمقْ نیازهای شایستگی مدیران بازاریابی دیجیتال را پوشش نمیدهد. 2019) پژوهشی دیگر را انجام دادهاند و به این نتایج دست یافتهاند که شرکتها باید بودجۀ بیشتری از بازاریابی خود را صرف رسانههای دیجیتال کنند تا رسانههای سنّتی. پژوهشی دیگر متعلق به رضابخش نمین (1397) است که به بررسی و شناسایی یک کانال مهم از بازاریابی دیجیتال بر رفتار خرید مصرفکننده پرداخته است. رفتار خرید مصرفکننده نیز به فرایند تصمیمگیری افراد درگیر در خرید محصولات و خدمات میپردازد. در این نوع بازاریابی، فروشندگان از شرکای خود میخواهند که برندهای آنها را در سایتهای خود قرار دهند. میدانند، این است که چگونه میتوانند نتایجی را که بهطور بالقوه تحتتأثیر سئو قرار گرفتهاند، شناسایی کنند و بر آن تمرکز کنند. باتوجهبه ماهیت پژوهشهای کیفی، مهمترین محدودیت پژوهش حاضر تعمیمپذیری نتایج و یافتههای پژوهش به دیگر شرایط است؛ بنابراین، بهراحتی نمیتوان نتایج پژوهش حاضر را به دیگر حوزهها تعمیم داد؛ ازاینرو، درجهت افزایش قابلیت تعمیمپذیری این پژوهش، به پژوهشگران آتی پیشنهاد میشود یافتههای پژوهش کنونی را با استفاده از روشهای کمّی در کسبوکارهای اینترنتی و شبکههای اجتماعی بررسی کنند.</p>
<p> این راهبرد به شرکتها کمک میکند تا با سازوکارهای مؤثر به مبادلات ایران پارس اس ام اس روی آورند و مشتریان خود را حفظ کنند و راضی نگه دارند. مادر و پدر فرزندشان را در کلاس زبان ثبتنام میکنند با انتظاری که او بتواند در پایان آن ترم خیلی خوب صحبت کند و بنویسد، اما آیا واقعا شرکت کردن در کلاسهای زبان به صورت تک فصلی آن هم فقط فصل تابستان تاثیری بر یادگیری زبان انگلیسی میگذارد؟ کسبوکارها باید بازاریابی محتوا و تجزیهوتحلیل محتوا را در یک محیط آنلاین افزایش دهند. این محققان بیان کردند که برای افزایش آگاهی از برند در شبکه- های اجتماعی باید یک محیط تعاملی و گفتگو محور ایجاد شود تا کاربران بتوانند اطلاعات موثق و به روز را به شکلی به موقع در اختیار سایر کاربران قرار دهند. آنها با این روش هک رشد تنها در یکشب 75000 کاربر به دست آوردند. گزینه i از j مطلقاً مهمتر و قابل مقایسه با j نیست. داشتن این شایستگیها شرط لازم برای موفقیت مدیر بازاریابی دیجیتال است؛ ولی شرط کافی نیست. نگرش بینرشتهای در این حوزه در تحلیل بازار و کمک به تحلیلهای مدیر بازاریابی دیجیتال بسیار اهمیت دارد. در این راستا برای بررسی اثربخشی تبلیغات از مدل چهار مرحلهای آیدا استفاده شده است.</p>
<p> فرضیۀ 2: استفاده از کانال بازاریابی محتوا بر رفتار خرید تأثیر مثبت و معناداری مصرفکننده دارد. فرضیۀ 8: استفاده از کانال روابط عمومی آنلاین، بر رفتار خرید مصرفکننده تأثیر مثبت و معناداری دارد. اعتبار متغیرها ازطریق روش اعتبار محتوایی و پایایی با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ محاسبه گردیده است ( 93 %). بدینمنظور، با بهرهگیری از پایگاههای داده همانند ایرانداک، مگایران، نورمگز، ایران پارس اس ام اس جامع علوم انسانی، جویشگر علمنت، مجلات داخلی، گوگل اسکولار، ساینس دایرکت و امرالد 2210 مقاله جمعآوری شد. گام اول با استخراج دادهها، پس از جمعآوری پرسشنامه یا انجام مصاحبه آغاز میشود. پس از جمعآوری اطلاعات، به ارزیابی گزینهها میپردازند و تصمیم خرید را انجام میدهند. آمیرا و نرماین (2020) پژوهشی را در حوزۀ بازاریابی دیجیتال انجام دادهاند. این مرحله از فراترکیب، مشابه مرحلۀ اول کدگذاری در روش تئوری است که کدگذاری باز نام دارد. یافتههای پژوهش حاکی از این است که بازاریابی در شبکههای اجتماعی و همچنین، ازطریق تلفن همراه و اپلیکیشنهای آن، تأثیر مثبت و معنیداری بر تصمیم به خرید ازسوی مشتریان دارد. درواقع، مصرفکنندگان میخواهند بخشی از برند و آنچه با آن همراه است، باشند؛ بنابراین، عصر جدیدی از بازاریابی در حال ظهور است.</p>
- پنجشنبه ۲۰ بهمن ۰۱ ۱۷:۴۵
- ۷ بازديد
- ۰ نظر